Monday, November 17, 2014

Om måndagar / Maanataipäivät






Kallt ute i dag, varmt och skönt inne
Hyllan i köket på bilden.
Tänkte göra mera hyllor i köket, riva ut de övre köksskåpena,
... bara golvprojektet blir klart :)

Ulkona kylmä sisällä lämmin,
Keittiön hylly kuvassa
Ajattelin laittaa lisää samanlaisia hyllyjä keittiöön, keittiön yläkaapit joutaa pihalle
... kunhan saan lattiatprojektin valmis.

Måndag är alltid måndag
Undrar varför måndagar är så annorlunda, konstiga...
Om jag då försöker gräva fram det positiva med denna måndag
sååå... ja tja :)
Jag tror att jag gjorde ifrån mig bra på jobbet, vi hann tom med ett personalmöte
planera litet tillsammans
Våra boende mår bra, bättre och bättre dag för dag
och det är ju tack vare vårt jobb som vårdare :) !
Hemma då? Jo tidtabellen håller, tror jag tom litet före den
Skall som följande ta in hästarna, 5 st, ge dem hö, vatten och kraftfoder
Planerar faktiskt att min dag skall vara slut om en timme
Tror jag får sätta fart på!
Hoppas ni har haft en bra måndag, trots att det är måndag ;)

Maanantai on aina maanantai, jotenkin tahmea päivä
en tiedä miksi se nyt on jotenkin erityinen, mutta silti...
Jos nyt katsoo hyviä asioita jotka olen saanut aikaiseksi, niin olen melko tyytyväinen
eli: töissä olen ollut ja asukkaamme ovat tyytyväisiä, voidaan sanoa että kaikki sujuu,
uusikin asukas on sopeutumassa meihin, ja me häneen :)
Ja meillä oli tänään hyvä henkilökunnan kokous, asiat ovat hyvällä mallilla!
Ja kotona kaikki hyvin, olen jopa aikataulua edellä.
Keittiö on melko siisti ja seuraavaksi olen menossa talliin.
Syötän siellä 5 hevosta, heinä, väkirehu ja vesi
Sen jälkeen alkaa oma aika, eli pötkötän sohvalla yhdessä koirien ja koirien kanssa
Luvassa on myös vastapaistetut joulutortut :)
Toivottavasti teilläkin on ollut hyvä maanantai!!



No comments:

Post a Comment