Wednesday, November 26, 2014

Chaos




Hej onsdag
Vet ni vad?
Jag har på känn att det blir kaos hemma hos oss snart...
Golvet i vardagsrummet är halvfärdigt....
I dag skall elen fixas i köket,
har jag berättat om att jag vill och skall ta ner de övre köksskåpen,
idag börjar det, för en bekant kommer i dag och fixar el-kontakterna
och det ena skåpet måste tas ner i dag!
Och
På lördag skall valpen hämtas...
Eftersom mina dagar går åt på jobbet
så skall det som skall göras hemma fixas på veckoslutet
Uij, men jag har ju ordnat kaoset själv och det fixar sig!!

Terveisiä täältä meiltä
Arvatkaa mitä?
Meille on tulossa tavallista suurempi kaaos!
Olohuoneen lattia on kesken...
Tänään meidän tuttu tulee laittamaan sähköt kuntoon keittiöön
Ajatuksena on poistaa keittiön yläkaapit kokonaan
ja sen takia tarvitsen vähän apua sähköpistokkeiden kanssa
ja ensimmäinen kaappi lähtee tänään...
Ja sokerina pohjalle vielä
Me haetaan koiranpentu lauantaina...
Olen kuitenkin järjestänyt kaaoksen itse ja aijon saada asiat kuntoon jouluksi!


No comments:

Post a Comment