Tuesday, April 9, 2013

Mixed feelings

  
Ulkona on edelleen talvi
Minä en pidä siitä ollenkaan
Vuosi sitten pystyi ajamaan veneellä mökille
(nyt sinne pääsee vielä jäitä pitkin)
ja koko mäki mökin edessä oli täynnä kukkia
Nyt... no comments ;)
Taitaa olla joku "talvikevätmasennus"

Det e vinter ute
och jag tycker inte alls om det!
För ett år sen kunde vi köra med båt till stugan
( nu kommer man fram längs isen ännu)
och hela backen utanför stugan var full av blommor
och nu... nej vet ni vad... inte min grej dehär ;)
jag har nån sorts vintervårdepression

"Viivi"

Kurt Musman




"Viivi" och "Pipsa"

"Always look at the bright side of life"

Ulkona on nyt valoisaa
Nyt on kuitenkin ollut ihan mukavia kevätpäiviä
Aamulla ei ole -15 astetta tänään oli vain -8
Tomaatintaimet kasvavat ihan hyvin
ja muut istuttamani siemenet itää kohta
ja kukkakaupassa olen neuvotellut/tehnyt varaukset/ostanut
kaikkea kivaa ;)
Lisää siitä seuraavassa postuksessa :)
Det är mycket ljusare där ute nu

Vi har haft ngr alldeles underbara dagar
på morgonen var det inte -15, utan -8 grader
Tomatplantorna växer fint
och de andra fröna jag satt börjar växa 
och jag har varit till blomhandeln och köpt/planerat /reserverat
vad då...;)
det berättar jag i mitt nästa inlägg:)

Selma

No comments:

Post a Comment