Wednesday, September 11, 2013

Skönt / Mukavan tuntuista



I dag hände det :( Jag hade spänd nacke på morgonen då jag vaknade.
Trodde att det bara var vanlig "morgonspänning",
(sover som en "stock"/mycket tungt och brukar avra litet spänd i nacken då jag vaknar)
Men nu blev nacken bara sjukare o jag fick huvudvärk, illamående osv
Fick tid till "min massör" nu i dag
och vad det var skönt, tänkte rinna ut genom fingrarna då jag blev så avslappnad :)
Trodde att det var ongefär ett år sen jag fick I-hjälp av honom senast,
men det e nästan tre år sen :)
Hoppas att ni har det bra!

Aamulla herätessäni niska oli jumissa.
Ajattelin että kyllä se siitä kun lähden liikkeelle,
monesti olen vähän jumissa kun herään aamulla... nukun niin sikeästi
Mutta, tänään niska tuli vaan kipeämmäksi ja päätä rupesi jomottaa
Venytykset ja olkapäiden pyöritykset eivät auttaneet.
Pääsin hierojalle heti tänään iltapävällä - mikään muu ei auta enää tässä vaiheessa..
Tuntui todella mukavalta kun niska rentoutui, tuntui siltä kun olisin valunut sormista ulos :)
Pitäiis varmaan käydä useammin hierojalla, siitä oli nimittäin melkein kolme vuotta 
siitä kun olin viimeksi käynyt
Toivottavasti teillä on kaikki hyvin!


No comments:

Post a Comment