Monday, September 19, 2011

Nu behöver jag ljus! / Nyt tarvitsen valoa


Så jag köpte mig ett nyt ljus i butiken i dag då jag var och handlade mat!

Ostin siis kynttilän kun kävin ruokakaupassa tänään!



det är egentligen naturvitt, men...;)

kynttilä on oikeastaan luonnonvalkoinen, mutta ... :)




Mina hortensior som jag hade i vasen av glas har torkat,
så jag satt dem i en stor glasburk
fina tycker jag!


Keittiön pöydällä olleet hortensait ovat kuivuneet
joten laitoin ne isoon lasipurkkiin
mielestäni kauniita näinkin!


Sade ropisee katolla
hellassa palaa puita 
mökissä on mukavan lämmintä
täytyy tästä lähteä ulos pelastamaan hevoset ;)
viime viikosta lähtien pari kilpahevosta on pidetty yöt sisällä
liian kylmää ja märkää ulkona öisin!
Pärjäilkää vaikka on sateista ja pimeätäkin jo tähän aikaan illasta

Regnet smattrar på taket
i köksspisen brinner några vedträn
här inne är det varmt och skönt
måste ut och rädda hästarna från regnet
två av våra hästar, tävlingshästarna , har varit inne på natten nu
för kallt och vått för dem!
Ha det så fint, trots höst och regn!


No comments:

Post a Comment