Wednesday, September 28, 2011

Gammalt fönster / Vanha ikkuna





Har i ett tidigare inlägg visat mitt gamla stallsfönster son jag tagit in
och hade det först på pianot... bilden ovan
men var inte riktigt nöjd
sååå jag satt det i köksfönstret
där det finns en hel fönster-ruta fönster 

Olen aikaisemmassa postauksessa näyttänyt vanhan talli-ikkunan 
minkä laitoin pianon päälle kuva yllä
en ollut aivan tyytyväinen tulokseen
joten laitoin sen keittiön ikkunaan
missä on yhtenäinen lämpöikkina



Klarar inte riktigt av att fota inifrån då det är solsken ute,
vill inte använda blixt
så ni får nöja er med de bilder som jag visar ;)

En oikein hallitse valokuvaamista vastavalossa
varsinkin kun ulkona paistaa aurinko
joten parempia kuvia ei tule ;)






bågarna är nu i sitt ursprungliga skick...
börjar tycka att de borde målas vita iaf

pokat ovat edelleen alkuperäisessä kunnossa 
tarvitsevat ehkä kuitenkin valkoista maalia












det var så svårt att få bra bilder
så jag prova på att ta bild utifrån också
utan nån större förbättring...
se bilden nedanför
men ni ser iden med det hela iaf!
Ha en riktigt bra onsdag allihop!!

oli niin hankalaa saada kuvia sisältäpäin
joten kokeilin ottaa kuvia ulkoa
no eihän sekän oikein onnistunut
kuva alla
muttta näette kuitenkin näistä idean, aiks vaan :)
hyvää keskiviikkoa teille kaikille!!





No comments:

Post a Comment