Tuesday, July 12, 2011

Sommarregn / kesäsade


Har varit på jobb i dag
hämtat min dotter från jobbet.
hamdlat. lagat mat, städat,
slagit gräs med lien åt alla hästar.. tar ungefär 35 min,
musklerna får jobba och svetten rinner!!
försökte göra semlor. men nåt blev fel..
det blev en degklimp
men gjorde litet kontorsjobb
annars en helt ok dag... tycker jag 
är ganska nöjd med mig själv
det får man väl vara, då man försöker sitt bästa iaf??





Olen ollut töissä, hakenut tyttäreni hänen töistä,
käynyt kaupassa, laittanut ruokaa, siivonnut
ruokkinut koirat ja kissat
pakolliset paperityöt on hoidettu,
niitin viikatteella heinää hevosille
=urheilusuorituksen kesto n 35 min + kuljetus kotiin
yritin vielä tehdä sämpylöitä,
ei onnistunut.. tein varmaan liian monta asiaa kerralla...
kai tässä sitten saa olla tyytyväinen tähän päivään?
Olen ainakin yrittänyt kovasti :)



Det regner ute
luften blir underbart frisk och det doftar så gott ute

Ha en bra fortsättmimg på veckan,
 sköna sommardagar i vår vackra natur


Ulkona sataa vihdoinkin
ulkona tuoksuu niin hyvältä ja ilma on raikas

Toivotan hyvää viikonjatkoa
viettäkää ihania kesäpäiviä ihanassa luonnossa






1 comment:

  1. Ja men visst får du vara nöjd med dig själv och din dag!
    Några regnskurar kom det här i dag , men annars har vi haft fint väder.
    Kram Kicki

    ReplyDelete