Sunday, November 9, 2014

I skogen / Metsässä


De var en härlig dag i dag!
Varmt, nästan +10 grader och solen titta nästan fram
Var ute med mina nya stövlar
Jättesköna, testat vattentäta och färgranna
Har haft dem på sedan jag köpte dem för en vecka sen :)

Tänään ulkona oli aivan ihana päivä +10 asetetta ja 
aurinko näyttäytyi, ainakin melkein :)
Olin metsässä kameran kanssa
Uudet kumisaappaat ovat tutkitusti vedenpitävät
Ne ovat olleet jalassa siitä asti kun ostin ne viikko sitten 



Plockade några trattkantareller, det fanns inte så många
men jag är nöjd.
Jag var alldeles ensam i skogen
Hundarna fick stanna hemma, ville vara helt i lugn och ro
Lyxigt för mig!

Poimin metsässä muutaman suppilovahveron
Ei niitä kauheasti enää ole, mutta riittävävsti minulle
Lähdin hetkeksi metsään oikeasti vain rentoutumaan
Koirat saivat siis jäädä kotiin
Luksusta minulle!

No comments:

Post a Comment