Thursday, June 28, 2012

Valmon / Unikot



Tycker att Valmon e det vackraste som finns
Bilderna tagna med ljuset från sidan
för att få fram den underbara färgen
och man skall se hur sköra de är
och det blåste mycket den dan
men jag skulle fota i alla fall
ni ser väl hur det flaxar =)



Unikot kuuluvat kauniimpiin kukkiin mitä tiedän
kestävät vain niin vähän aikaa
nämä kuvatta niin että valo tulee sivusta
tarkoitus oli että niiden hauraus ja kaunis väri näkyisi
tuuli oli melkoinen 
mutta oli pakko kuvata ;)
näethän miten ne lepattaa tuulessa










1 comment:

  1. Jag tycker att det är så fint med vallmo. Jag hade en hel rabatt full förut men när vi flyttade rabatten ville inte vallmon trivas i den nya. Nu såg jag att jag har fått någon som rotat sig i komposten :)
    Kram Kicki

    ReplyDelete