Thursday, February 23, 2012

Snö och slask / Lunta ja räntää






Hejsan!
Får ta till gamla bilder nu
bilder på mina "skatter"
i porslin, som jag ärvt av min farmor :)
Den lediga dagen i går gick fort,
tittade på när min dotter red med sitt sto Marrakesh
igår hade hon nu en ny tränare,
dyr men bra, så henne tar vi
det har varit stor skillnad på de som hållit träningar
det gäller att hitta någon som kan lära
och någon som kan ge det hon behöver!
Inte lätt!
I dag borde jag då göra något här hemma
Det blir kanske tom någon ny bild som jag kan visa :)

Jenni + Marrakesh

Moi!
Kuvat ovat vanhoja kuvia mun "aarteista"
isoäidiltä perittyjä :)
Vapaapäivä eilen meni noeasti
kuten arvata saattoi 
olin katsomassa kun tyttäreni ratsasti
hänellä oli eilen uusi valmentaja
ja tyttäreni oli sitä mieltä että tämä valmentaja on nyt hyvä!
Henkilökemia "pelasi"
ja tyttäreni oli tyytyväinen!
Ei ole helppoa läytää "se oikea" valmentaja!
Muuten tein lumitöitä eilen
tallin katolta putosi viimeiset lumet
raskasta lunta oli, mutta
ajan kanssa kun sen ottaa
Tänään  on tarkoitus saada aikaiseksi jotain
täällä sisällä,
ehkä siitä sitten voisi ottaa jonkun kuvankin
ettei tarvitse näihin vanhoihin tukeutua :)
Hyvää päivän jatkoa!


1 comment:

  1. Fina skatter du visar! Jag borde också ta tag i hemmet i dag...eller så blir i morgon.
    Kram Kicki

    ReplyDelete