Thursday, June 21, 2012

Nästan Midsommar / Huomenna Juhannus


Men jag lever kvar i förra veckoslutet ännu, 
fortsätter att visa bilder från Sverige 
och Roslags.cupen som min 12 åring 
var med och spelade i
med sitt lag...
och ni vet kanske hur det går till på fotbolls-cuper ;)
killarna spelar en match
som e 2x20 min...
sen väntar man på nästa match ungefär 2 timmar...
och på den tiden hinner man med att 
bekanta sig med omgivningen =)
genom kameran såklart ;)

Mutta minä elän vielä viime viikonloppua,
lisää kuvia Ruotsinreissulye
missä 12 v poikani oli pelaamassa jalkapalloa
 joukkueensa kanssa.
Ja jos olette olleet mukana joskus niin 
tiedätte mikä on marssijärjestys ;)
ensin pelasivat 2x20 min kestävän ottelun, 
jonka jälkeen odotetaan n 2 tuntia jne...
ja kun näitä taukoja tulee enemmänkin
niin minä ehdin tutustumaan ympäristöön =)
Kameran kautta tietenkin ;)


Fotade uthus och hus

Kuvasin ulkorkennuksia ja taloja


Tämä on kyllä ihan suora talo ;)

Detta hus e nog alldeles ok
ser bara nu ut som om det skulle ramla omkull..











Med dessa bilder vill jag önska er alla 
en riktigt skön och avkopplande Midsommar

Näiden kuvien kera haluan toivottaa teille kaikille 
oikein mukavaa ja rentouttavaa Juhannusta



No comments:

Post a Comment