Wednesday, August 17, 2011

Sista semesterdagen / Viimeinen lomapäivä



Idag finns det massor att göra här hemma,
men hinner väl inte ed allt på en dag,
som jag borde ha hunnit med under min semester.
Har väl njutit och latat mig för mycket,
men det är skönt att bara vara också
det behöver man för att orka hela vintern.

Olisi niin paljon tekemistä täällä kotona
kaikki mitä olisi pitänyt tehdä lomansa aikana ei kuitenkaan 
ehdi tehdä nyt tänään loppuun asti
joten jäävät tekemättä
olen ollut liian laiska vai....;)
loman aikana on pakko rentoutua
muuten en jaksa koko talven taas




Ha det gott

Nauttikaa päivästä




3 comments:

  1. tack för din hälsning! ha en solig och skön dag!
    kamomilla

    ReplyDelete
  2. njuta, det är precis det man ska göra under semestern, så hurra för dig :)
    vet du, jag tycker inte ens om fazers blå längre. den röda chokladplattan smakar helt okej i min mun. skulle inte sitta dåligt med en sådan nu, men nä, jag ska försöka stå emot. kanske till helgen ;)

    ReplyDelete
  3. Kuule loma on LOMAA ja silloin pitää rentoutua...ehtiihän niitä askareita sitten myöhemmin:)

    ReplyDelete