Monday, June 6, 2011

Avslappning? / Voiko näin rentoutua?


Min yngste son ville att jag skulle fota honom då han hoppar på trampolinen,
jag blir yr i huvudet bara av att se honom ...
Frågan e ju om man kan slappna av på dethär sättet?
Antagligen, för att han gillar det,
jag kan inte hoppa såhär :)
då jag hoppar uppåt, då blir min hjärna nere,
då jag e på väg neråt, då åker min hjärna ännu uppåt ;)

Nuorin poikani halusi että kuvaan kun hän hyppää trampoliinilla,
minua huimaa tämmöinen meno...
Kysymys kuuluu voiko näinkin rentoutua,
luultavasti- koska hän pitää siitä,
minä en rentoudu pomppimalla näin :)
kun hyppään ylöspäin, mun aivot jää alas 
ja kun menen takaisin alas, silloin aivot on menossa vielä ylöspäin...







Jokaisella on oma tapansa rentoutua,
kaikki yhtä hyviä tekijälle...
ja taas kerran totean että:
onneksi olemme niin erilaisia!

Alla har sitt eget sätt att slappna av på,
huvudsaken att det känns bra för en själv,
det är bra då vi alla är så olika!

1 comment:

  1. Ja man har blivit sämre med åren både när det gäller att gunga och hoppa.Din son ser i alla fall ut att trivas på trampolinen :)

    ReplyDelete