Wednesday, May 25, 2011

Vårt hem - Kotimme


Kuvia meidän kodista, vihdoinkin ;)
aloitan tällai varovaisesti,
aikani kuluu päivät töissä, illat lasten ja eläinten parissa,
niin että ei tästä kodista ole voinut näyttää mitään...
Nyt kuitenkin kuvia mun sängynpäädyssä olevasta hyllystä...

Har inte visat så mycket bilder från vårt hem,
långa dagar på jobbet,
barnen och djuren tar mycket av min tid.
Så hinner inte fixa till det riktigt här inne ;)
Börjar såhär lite försktigt, bilder från hyllan ovanför min säng...




Pojke med hund, 
ett litet skrin i porslin.
ett litet minne från min farmor och farfar

Pojka ja koira,
muisto mun mummilta ja papalta



och en litenliten skål med lock,
likaså av mina farföräldrar

ja pikkuruinen kannellinen"kulho",
niinikään heiltä



Tycker om att ha mina smycken framme, 
de som passar in på hyllan,

Hyllyllä on myös kyntteleikkö
mihin olen ripustanut rakkaimmat koruni,



Näissä "aarteissa" on niin paljon muistoja,
tunteita, makuja ja tuoksuja,
koskettaa mun sisintäni ja tunteita,
muistuu mieleen lapsuus,
asuimme kesät isovanhempieni luona maalla,
meren lähellä, ainaisessa auringonpaisteessa....

I dessa skatter levr så många minnen,
känslor, smaker och dofter,
sånt som rör mitt inre, mig,
kommer ihåg min barndom då vi bodde
hos mina farföräldrar på somrarna.
på landet, nära havet och solen...


2 comments:

  1. Kauniita ja rakkaita muistoja, ihanaa, että ne on säilynyt <3

    ReplyDelete
  2. Ovat kyllä olleet suuressa vaarassa monta kertaa vuosien varrella... rakkaita muistoja kuitenkin

    ReplyDelete