Wednesday, May 11, 2011

Bilder från mitt kök/kuvia keittiöstäni


Här, ovanpå diskbänken fanns det ett skåp tidigare...
jag blev led på skåpet...
ja så en vacker dag tog jag helt enkelt och rev ut det....
Nu målat och fxat ny hylla till alla fina saker som får synas!

Tiskipöydän päällä oli aikaisemmin tiskikaappi,
mielestäni ruma kapistus ja se sai sitten lähteä =
Siis vasaralla hajoitin koko kaapin!
Tein siihen , ihan itse hyllyt, niin...
pidän lopputuloksesta!




Arteet esillä, 
rakastan sinivalkoista "taidetta"


Mina älskade finprylar!
Vitt och blått tycker jag e fint!





Ha en riktigt bra fortsättning på veckan!

Hyvää viikonjatkoa!


3 comments:

  1. vad fint och fräscht det blev! jag älskar också mina öppna kökshyllor, och de samlar inte alls så mycket damm som alla tror att de ska göra, i synnerhet inte om man har saker på dem som hela tiden används.

    ReplyDelete
  2. Kaunista ja kotoista :) Ihana tuo Arabian soppakulho!

    ReplyDelete
  3. Vill bara önska en trevlig helg!

    ReplyDelete