Friday, May 20, 2011

Vill ha - haluan


Vill så gärna ha ett växthus,
där måste absolut finnas en kristallkrona....

Haluan kasvihuoneen
ja siinä täytyy olla kristallikruunu!



Det borde vara stort... eller....

Se pitäisi ainakin olla mahdollisimman iso....



Dethär ser mysigt ut!!

Tämä on mukavannäköinen!



Så skulle det vara mysigt om jag fick en liten plats för bord och ett par stolar....

Olisi mukavaa jos siihen mahtuisi pöytä ja pari tuolia....




Dethär är gulligt...

Tämä on niiiin söpö...

Hoppas att mina önskedrömmar går i uppfyllelse!
Planeringen sker för fullt i mitt huvud!!


Suunnitelmat pyörii päässäni,
Toiveeni ehkä toteutuu joskus?



5 comments:

  1. Ha haaa Låren är lika knöliga som potatis så det funkar *fniss*

    Trevlig helg!!
    Kram Erika

    ReplyDelete
  2. mmmmm,,,,,,ett stort växthus e inte fel :)
    Hoppas allt e väl
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    ReplyDelete
  3. ett sånt ville jag också ha... och plötsligt fick jag ett. eller plötsligt och plötsligt, men i alla fall. och SÅ nöjd är jag!

    ReplyDelete
  4. jag ska ha ett litet, att sitta och fika och läsa i

    ReplyDelete
  5. Ja vad ljuvligt det vita växthuset är ! Tack för dina kommentarer så att jag hittade dej !
    Kraaam
    Sanne

    ReplyDelete